Stjärnorna på slottet…..

…….har ni sett den serien på TV?

Har sett den i flera år. Vet inte riktigt,…….men tycker den var bättre för flera år sedan än nu. Mer intressanta diskussioner.

Nu är det mer att varje ”stjärna” liksom ska glänsa. Inte så kul. Tycker det var mer intressant av tidigare programs diskussioner om diverse ting.

Magnus Uggla har aldrig varit någon jag beundrat. Inte världens bästa sångröst. Inte världens bästa musik. Lite, eller mycket, larvigt med hans immagage att vara rebell – tycker jag. Men i hans avsnitt av årets Stjärnorna på slottet växte han lite för mig. Han var ju rolig. Jag fnissade spontant flera gånger under det programmet. Att framhäva sig musikaliskt eller rebelliskt, är bara trams, men att berätta om sig själv, skoja och vara lite ironisk – det är hans grej!

 

Om surridurr

Tankar om stort och smått, huller om buller
Detta inlägg publicerades i Dagens tankar. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Stjärnorna på slottet…..

  1. farfar hebbe skriver:

    Mors..Jag har inte kollat på Stjärnorna på slottet,sedan Stefan Sauk rusade ut,efter en jädrans massa tjafs..
    Ja det kan man säga,jag träffade båda Hasses döttrar och 2 av barnbarnen,hans fru, och hans syster som kom lite senare..Kul var det..Haé Bra.

  2. Ama de casa skriver:

    Jag kollar på programmet ibland. I år mest av den anledningen att Uggla var med. Jag gillar honom skarpt! Inte för hans musik så mycket, men desto mer för hans underbara humor 🙂

  3. miatankar skriver:

    Jag har endast sett litet av ett avsnitt den här omgången, stängde av, gillade det inte. Förut om åren har jag alltid kollat alla program och gillat det!

    Det är nog dömt att misslyckas att köra underhållsprogram år efter år efter samma koncept, folk tröttnar och jag tror faktiskt kvaliteten i programmen blir sämre. Jag tänker även på Bonde söker fru…

  4. farfar hebbe skriver:

    Kväller..Hasselbackspotatis,passar utmärkt till både kött och kyckling..Haé Kram.

  5. farfar hebbe skriver:

    Hustrun ville ha syrenträ eftersom det kom från vårat egna träd som vi tog bort..Haé Kram.

Lämna en kommentar